Fortaleza-Corner Forum Index Fortaleza-Corner
Het Discussie-Forum Van Fortaleza En Omstreken!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen     RegistreerRegistreer 
  Doneer!Doneer!    ThuisThuis    AlbumAlbum     KalenderKalender
8 januari: Live Music bij Internacional, Fortaleza

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie   printer-friendly view    Fortaleza-Corner Forum Index -> Agenda
Auteur Bericht
Internacional
Newbie

BerichtGeplaatst: Wo jan 06, 2010 21:31    Onderwerp: 8 januari: Live Music bij Internacional, Fortaleza Reageer met quote

Vrijdag 8 januari nieuwjaarsreceptie met live music vanaf 20.00 uur bij Bar / Restaurant Internacional.
IEDEREEN is bij deze van harte uitgenodigd om deze gezellige avond mee te maken.
Filmster Filip Janssens zal ook van de partij zijn !

Tot aanstaande vrijdag.
Naar boven
jorry
Ervaren

BerichtGeplaatst: Do jan 07, 2010 19:20    Onderwerp: Reageer met quote

hoi marco

jammer heb dan een bruiloft van iemand, maar kom zeker nog even langs hoppen.

het bevalt me wel in jullie bar Grote glimlach

grtz

Jorry
Naar boven
maxx
Fortaleza-expert

BerichtGeplaatst: Do jan 07, 2010 20:35    Onderwerp: Reageer met quote

marco
kan ik mijn drankje van de receptie te goed houden voor april,ik kan nml niet effe overwippen morgen?
groetjes aan de anderen
Naar boven
Salseros
Site Admin

BerichtGeplaatst: Za feb 20, 2010 13:31    Onderwerp: Reageer met quote

Gisterenavond was er wederom live muziek bij Bar Internacional, een band van slechts 3 man... een zanger, gitarist en toetsenist... ze speelden muziek van de jaren 60, 70 maar ook 80. Ik vond het een zeer goed performance voor slechts 3 man, de zanger was uitmuntend mag ik wel zeggen, hij kon de stemmen van de diverse artiesten vaak perfekt nadoen. Het was een volle bak aldaar en zeer gezellig, in 1 woord geslaagd!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie   printer-friendly view    Fortaleza-Corner Forum Index -> Agenda Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Gehost door MessageBoard.nl